ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ MINDFULNESS 

Τον τελευταίο καιρό ο όρος "mindfulness" (ενσυνειδητότητα) ακούγεται όλο και περισσότερο, δεν πρόκειται όμως για άλλο ένα "trend" αλλά για μια πραγματική ανάγκη για την ψυχική και σωματική μας υγεία. Δεν πρόκειται μόνο για μια σειρά τεχνικών, αλλά για έναν επιστημονικό και φιλοσοφικό τρόπο αλληλεπίδρασης με τον κόσμο. Βελτιώνει σημαντικά τις σχέσεις αυξάνοντας την επαφή με τις πραγματικές ανάγκες του ατόμου, την αυτοπεποίθηση και τη συναισθηματική νοημοσύνη, η οποία έχει ως αποτέλεσμα περισσότερη συμπόνια, καλοσύνη και ενσυναίσθηση. 

Μαθαίνω να ζω στο παρόν, και να απολαμβάνω την κάθε μου στιγμή, χωρίς καμία επίκριση! 

Περιεχόμενο σεμιναρίου:


1. Τι είναι το Mindfulness, βασικές αρχές του ως στάση ζωής, οι προϋποθέσεις εφαρμογής του.
2. Τα μοντέλα και οι τεχνικές του Mindfulness
3. Πώς μπορεί η Ενσυνειδητότητα να εφαρμοστεί στην καθημερινή ζωή 
4. Καθοδηγούμενες ασκήσεις και δημιουργικός οραματισμός.
5. Ενσυνείδητες σχέσεις με τους άλλους, ενσυνείδητη διατροφή, ενσυνειδητότητα και χρήμα.
6. Πρακτικές οδηγίες για το συνδυασμό του Mindfulness με άλλα προγράμματα και διαδικασίες που οδηγούν σε ένα νέο τρόπο ζωής.
7. Κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας - ελεύθερη συζήτηση σε ένα ασφαλές πλαίσιο. 


Που θα με βοηθήσει;

  • Καταπολέμηση άγχους
  • Μείωση συμπτωμάτων του stress
  • Καλύτερη διαχείριση συναισθημάτων  
  • Ανάπτυξη υγειών διαπροσωπικών σχέσεων
  • Συγκέντρωση, μνήμη και λήψη αποφάσεων
  • Βελτίωση ανθεκτικότητας και διαταραχών ύπνου
  • Καλλιέργεια ενσυναίσθησης και συμπόνοιας
  • Σωματική ευεξία
  • Ρύθμιση αρτηριακής πίεσης
  • Τόνωση ανοσοποιητικού συστήματος
  • Βελτίωση ικανότητας διαχείρισης πόνου

Σε ποιους απευθύνεται:

1. Σε επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων, επαγγελματίες και εργαζομένους που επιθυμούν να αποβάλουν το stress και να αυξήσουν την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητά τους.
2. Σε φροντιστές ατόμων με χρόνιες παθήσεις.
3. Σε εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να μεταμορφώσουν τη διδασκαλία τους και τη σχέση τους με τους μαθητές τους.
4. Σε οποιονδήποτε επιθυμεί να ζήσει μια ισορροπημένη, χαρούμενη και ολοκληρωμένη ζωή απολαμβάνοντας τα ευεργετικά αποτελέσματα της Ενσυνειδητότητας.

Προϋποθέσεις:


Δεν απαιτείται καμιά άλλη προϋπόθεση εκτός από διάθεση για αυτογνωσία, αυτοβελτίωση και αγάπη για τον άνθρωπο.

Ημερομηνίες Διεξαγωγής 

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου, 5:00 μμ -9:00 μμ 

Κυριακή 2  Φεβρουαρίου 10:00 πμ. - 2:00 μμ

Χώρος Διεξαγωγής 


Χελμού 19, Άγιος Στέφανος Αττικής 145 65

Κόστος

Για early booking μέχρι 31/12 - €100 
μετά τις 31/12 €150

Ειδική τιμή για τα μέλη  €80

Για δηλώσεις συμμετοχής: 

Τηλ.: +30 6944601808
e-mail: info@dimitramanta.gr
Συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας

Λόγω περιορισμένων θέσεων, κράτηση γίνεται μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό προκαταβολής 30%.

Οι επιστημονικές αποδείξεις για την αποτελεσματικότητα της Ενσυνειδητότητας (Mindfulness).


Πρώτη η νευροεπιστήμονας Sara Lazar απο την ιατρική σχολή του Harvard ξεκίνησε  να διερευνά το φαινόμενο του διαλογισμού και κατά πόσο μπορεί να αλλάξει την δομή του εγκεφάλου. Έκτοτε πλήθος μελετών από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια έχουν γίνει επάνω στο mindfulness.
Το  2011 το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ δημοσιεύει μελέτη σύμφωνα με την οποία οι συμμετέχοντες σε ένα πρόγραμμα Mindfulness 8 εβδομάδων επέδειξαν μετρήσιμες αλλαγές στη φαιά ουσία του εγκεφάλου τους. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η συμμετοχή στο πρόγραμμα δημιούργησε αλλαγές στη συγκέντρωση της φαιάς ουσίας στις περιοχές του εγκεφάλου που εμπλέκονται στις διαδικασίες μάθησης και μνήμης, στη συναισθηματική ρύθμιση, στην ισορροπημένη αυτοεικόνα και στη διεύρυνση της αντίληψης για τον κόσμο. 
Το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ αποδεικνύει ότι η Ενσυνειδητότητα μπορεί να μειώσει τη "συναισθηματική πειρατεία" της αμυγδαλής και να ενισχύσει τις συνδέσεις με τις υψηλότερες περιοχές του εγκεφάλου, οι οποίες μπορούν να υπερισχύσουν των συναισθημάτων.

Πληθώρα ερευνών αποδεικνύει ότι με την Ενσυνειδητότητα το συναισθηματικά αντιδραστικό κέντρο του εγκεφάλου, η αμυγδαλή, η οποία ενεργοποιεί την αντίδραση "μάχη,φυγή, πάγωμα" ('fight, fly freeze"), που δημιουργείται σε καταστάσεις stress, μπορεί να παρακαμφθεί από το συνειδητό τμήμα του εγκεφάλου, που μπορεί να ενεργοποιήσει την «αντίδραση χαλάρωσης» και να αποκαταστήσει την ισορροπία στο μυαλό και το σώμα.

Αυτές οι θετικές αλλαγές οδηγούν στη βελτίωση της απόδοσης της εκτελεστικής λειτουργίας του εγκεφάλου, που ανήκει στο υψηλότερο επίπεδο του εγκεφάλου, η οποία καθορίζει το εύρος της αντίληψής μας για τον κόσμο,τη λήψη αποφάσεων, τον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και τη μάθηση.

Κάνε το καλύτερο δώρο στον εαυτό σου, ή σε κάποιον που αγαπάς, και κατοχύρωσε την θέση σου σήμερα κιόλας!

Καλές Γιορτές!!!
Δήμητρα Μαντά